Mamma är det redan 9 år sedan ? <3

Idag är det 9 år sedan min mamma gick bort. Kan knappt tro att det gått så lång tid,för det känns som det var igår!

Ibland undrar jag hur livet hade sett ut om hon levde? Men det kan man aldrig få reda på.
Hon dog av en hjärtinfarkt natten till den 18/9 i sitt hem,läkaren sa att dom inte hade kunnat göra något ändå då om hon hade varit på sjukhuset,för den var så massiv .
Jag och min syster fann henne på morgonen den 18/9 hon hade mått illa på kvällen innan,så vi gick dit för att pyssla om henne,men det var för sent :( det var den värsta dagen i mitt liv.
Om det finns ett liv efter detta,så hoppas jag att hon har det bra och är lycklig.





Kära mamma,saknar dig <3









Kommentarer
Eva Jartelius

Ville bara dela med mig att jag vet vad du gå igenom vid såna här årsdagar eller vad man nu ska kalla det. Om en månad så blir det 4 år sedan min mamma gick bort, o saknaden gör ännu så fruktansvärt ont. Det var oxå hjärtat..hon led av hjärtsvikt. Pappa ringde tidigt på morgonen att hon hade somnat in för gott. Min pappa gick tyvärr oxå bort i år..annandag påsk. P.g.a att läkarna opererade honom med en sänka på 200 o en svår urinvägsinfektion..så han fick blodförgiftning i kroppen. Det är svårt att acceptera att han inte fick gå bort på ett "naturligt" sätt..för här va det tyvärr läkarnas fel. Men jag ska inte belasta dig med detta. Ville bara sända en tanke till dig. Man ha ju sina fina minnen kvar av ens föräldrar, de få man ta fram ibland. Fotoalbumen är nerdränkta av tårar när man suttit o bläddrat en stund. Du få ha det så bra i alla fall.

Du vet väl att det är jag som är Lisas svärmor. Jag va ju med henne hos dig en gång. Hoppas du inte misstycker för att jag tog mig friheten och skrev till dig..men det berörde mig så mycket när jag läste det du skrev om din mamma.

Kram Eva

2010-09-18 @ 20:58:02
Anonym

2010-09-18 @ 23:33:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0