Every day is diffrent than the day before..

Ja som rubriken lyder ,varje dag är är olik än dagen innan. Jag mår fortfarande inte bra :( och nu ha jag åkt på någon influensa med,dahhh...blir tokig snart!
Det har inte hänt så mycket i veckan,ha bara tagit det lugnt,orkar inte så mycket mer.
Var däremot med min syster på blomsterlandet i veckan och köpte mig en fläderbuske,älskar verkligen fläder,så det var på tiden att jag köpte en :)
Nu i helgen ska Jocke troligtvis isolera i köket,usch hatar isolering,men det är ju varmt å skönt sen :)
Jag hoppas verkligen att köket snart blir färdigt! Jocke ha inte heller någon energi just nu. Men han ska ta sig i kragen sa han,hihi... Han var duktig igår i alla fall för han målade färdigt hallgolvet däruppe,blev så fint så :)
Nä nu får jag väl försöka få i mig frukost,är inte alls hunrig,men måste få i mig nått.

Auf wiedersehen :)

Hallgolvet uppe nu när det är färdigmålat i vitt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0