söndagen 9/5

Igår så var la familia hos pappa :) Å det var jätte trevligt! Även min lillebror Markus,som jag inte heller har träffat på år och dar var där =) Vi fick jättegod stek till middag,å sen så efterrätt på det! Kan säga att jag var mätt !
Å allt gick bra med systerbarnen,dom var blyga ca 2 sek,sen så var det fart å fläkt på dom,hehe...

Nu hoppas jag att dom kommer hit å hälsa på med ,för det hade ju vart nice.
Helgen har vart ganska lugn annars,igår innan vi åkte till pappa så var vi på loppis längre ner här på gatan,där vi gjorde massa fynd,kunde knappt bära hem allt,å det gick bara på 100 kr :-0
Annars så har helgen vart lugn,å gått fort!!! (för fort)
Idag är det Måndag,så det bli nya tag på jobbet,hoppas det går bättre än förra veckan :-S gick inget vidare,fast det beror ju inte bara på mig,utan matrialet på jobbet med (som tur är)

Igår kväll så badede jag dom 4 kattungarna,sen så låg dom framför kakelugnen med Jackie å gottade sig ! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0