2010-05-07

Oj nu har jag inte vart här å skrivit på ett tag,men det beror på att det inte har hänt nått,hehe...
Idag ska min systerson Fabian vara hos mig en stund =) Han lillebror Felox har vart här några gånger själv,när min syster har vart någonstans å behövt barnvakt,å dår går ju Fabian i skolan. Så han har vart lessen å arg för att han aldrig får vara här själv med mig(så söt) så idag ska det ske,hehe...Syrran har ringt till fritids å sagt att han inte ska vara där idag,utan att ska gå ut,där man hämtar upp barnen,undrar hur det kommer bli när han ser att det är jag som hämtar! Så kul!

Har även lagt ut våra kissebebisar på eniro köp & sälj,få se om det är någon/några som hör av sig,ska lägga ut dom på blocket sen med,men vänta lite till,är ju 3 veckor tills dom är leveransklara!
Men här är annonsen på eniro om ni vill titta =)  http://kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/category_id/9040000/geo_area/Blekinge/type_label/S%E4ljes/district_code/62/id/A31812718/category_name/Katter%2B%26%2Btillbeh%F6r/what/gti_info/ordernr/0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0