trött å seeeg...

Hej hej,har inte vart härinne å uppdaterat så mycke,det beror på att jag har vart otroligt trött nu den senaste tiden! Är så seeeg...Det går skit segt på jobbet med,allt går bara piss!!

Men men man blir väl piggare snart =) sommartiden kommer ju,nått jag verkligen ser fram emot <3

På Lördag kommer Wicky =) (Jockes lillasyster) hon har ju påsklov,å det ska hon tillbringa hos oss.

På fredag så ska jag ut å äta på Garlic House,med några från jobbet,Jocke ska oxå med,ska bli sååå gott! Synd att inte Cindie & Simone kan hänga med :( dom ska upp till Kalmar. Får gå med dom dit någon annan gång :)

Här kommer nån bild på kissbebisarna :) tyvärr då tagna med min mobil,men ska lägga in bättre sen när dom blitt lite större. Pöss på er ;-)



Kommentarer
silvana

Hej



Hoppas allt är bra , såg att du undrade vart jag köpt mina tapeter med ros mönster ... faktiskt kommer jag inte ihåg namnet på dom, med det var på en vanlig tapetaffär, hoppas du lyckas hitta dom, skriv ut en bild på mina och ta med bilden till affärn ,,,, Kram

2010-03-25 @ 01:46:40
URL: http://emmy-lie.bloggplatsen.se
Simone

Ja det var riktigt synd, men hoppas ni hade skoj :)

2010-03-28 @ 14:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0