Måndag - Onsdag

Jaha...har väl egentligen inte hänt så mycket.
I måndags så började Jocke skolan,så nu går jag upp med honom kl 6 på morgonen,är svintrött ska jag säga
men jag gör det bara för att få träffa honom lite,jag jobbar ju kvällar,så vi får inte så mycket tid tillsammans.
Igår tisdag,så gjorde jag & Wicky ordning altanen,ett jävla jobb,men åååh så fint det blev ! =)
Så köpte jag lite blommor med å satte ute i lådorna.
Idag är det då onsdag,händer väl inte så mycket :( fast det är ju ganska skönt. Tråkigt väder bara,grått å tråkigt,kunde ju vart liiite sol i alla fall !
Imorgon är Jocke ledig,& jag jobbar 12-18 så då får vi lite tid på kvällen.
Vet inte hur vi ska "fira" påsken?blir nog här hemma,med någon god mat å dricka :)

Nähä om man skulle ta & göra lite nytta :-S hehe... hörs sen!


Blommorna jag köpte =)


Kommentarer
Patrickjessica

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 10:52:08
URL: http://patrickjessica.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0