Were did it go wrong

Sjuk sjuk och åter sjuk! Är så trött på det! Nu vill jag ha sommar,så jag i alla fall kan njuta ute i s¤len =)

Just nu så hatar jag mitt jobb! Är så trött på vissa människor där som bara förstör! :( har alltid trivts med det jag gör å med alla människor på jobbet,men nu ha det verkligen gått ut för,å det är verkligen inte bara jag som känner så!
Typ varannan person säger att dom ska sluta,det har även jag sagt,meen så tänker jag så att jag ska fan inte sluta pga av 2 personer som är dumma i huvudet!? Det är dom som får sluta i så fall! Ha! Dessa 2 personer ska vara "chefer" på sätt å vis,sånna man ska kunna prata med om det är nåt,men det känner jag att jag verkligen inte kan! Jag tror faktiskt att det är så att jag känner mig sjukare än vad jag är pga att jag vantrivs på jobbet :( å så vill jag inte ha det! Tackar vet jag för Ulle,Harrieth och Angelica :) att dom finns där,annars så vet jag inte vad jag hade gjort :/
Men idag är det torsdag,så det betyder att imorgon är det helg för mig=)) Sen så är det bara en vecka kvar innan jag går på semester!!


/ha det nice alla =)



£


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0