Skåne

Vi ska köra till skåne ikväll,Sjöbo ska vi till först,där bor Jockes mamma och minsta lillasyster Cattis 16 år =)
Imorgon tidigt ska vi köra ut till Sandhammarens underbara strand! Det känns som man är utomland där =) Då ska jag ,Jocke, Cattis å Jockes andra lillasyster Wicky 18 år dit! Sen vet jag inte om vi kör hem imorgon kväll eller söndag,men lillasystrarna ska med ,i alla fall cattis,wicky visste inte om hon kunde åka med nu,annars så tar hon tåget på onsdag upp =) Dom ska vara med när jag å becca firar 30 på fredag :) Så nu nästa vecka så ska jag få Cattis Å Wicky till att hjälpa till å städa här,hehe..jag = slavdrivare :-P
Kommer att ta lite bilder ifrån skåne som kommer in sen =)

Ha en underbar helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0