100123

Nu va det nårra dagar sen jag var här inne,så vad ha hänt under tiden,hmm?
På jobbet är det bara en massa strul tycket jag,inget är som förr! Ibland kan det iofs vara bra med lite förändringar fast det är ju om det är positiva förändringar.

Under dagen idag ha jag haft full rulle =) Började dagen med att gå ner till Ica med hunden,där funkade inte mitt bankkort för magnetremsan ha börjat försvinna,då fick jag lämna fram det till kassörskan,det ha jag aldrig gjort innan,inte på detta sättet,när jag fick tbx kortet så sa jag : ni kan slänga kvittot,å så började jag gå,då ropade hon å mig att jag måste skriva på ett kvitto,å det var massa i kö bakom mig som bara glodde,som om jag var puckad som inte fattade det,haha...

När jag sedan kom hem så tog jag tag i badrummet,fan som det såg ut!! Slängde en hel påse med massa skit,massa lotion flaskor som det bara var en skvätt kvar i,3 gammla mascaror m.m . Nu är det hur fint som helst:) (få se hur länge det vara?!)

Sen var jag ute en långis med hunden,slängde igång en tvätt,(Som sedan Jocke faktiskt hängde upp,så snäll han är:) )

Nu har jag lagat mat,som blev gratäng(broccoli,kassler,ostsås) med kokt potatis till mmm..mumma.

Ikväll blir det lördagsmys med chips läsk & dippa,å den nya Bruce Willis rullen (Surrogates)

Nähä nu ska jag se om jag kan hitta på nått mer

/Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0