Lördag

Först å främst ha jag typ bara sovit nårra timmar under natten,kunde bara inte somna!
Gick upp tidigt,för vi skulle hälsa på Jockes farmor i Malmö.
Fast först stack vi till burlövscenter för att kolla lite:) å givetsvis så hittade jag nått!
Ögonskugga & klarlack,som jag verkligen behövde?!
Fast det har jag ju glömt,att i fredags så var vi i tomelilla,på Bo ohlssons(en affär,typ lite som ullared,fast inte riiiktigt sååå stort) där hittade jag blanka leggins,spets leggings,samt knallrosa nagellack(kommer att lägga in bilder på detta någon gång under morgondagen:)
Nähä åter till lördagen!
Sen efter burlövscenter så drog vi då vidare till Jockes farmor,har ej träffat henne under "normala" tillfällen(Ha bara träffat henne en gång,på hennes sons begravning,alltså Jockes pappa :(
Världens bästa farmor måste jag säga! viken krutgumma =) liten & skrynklig,& ett jävla anamma i henne,haha..
kan ni tänka er 86 årig gumma,som sitter & svär på skånska,jävla fobik,eller jävla mög! haha bara sååå go=) trivdes verkligen i hennes sällskap!
Nähä nu är klockan 01.07(Då är det ju Alla <3 dag ju! =) Ska slänga mig i sängen å sova en blund

/Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0