Lördag 20/2

Lördag

Ja idag så har man skottat! (Pust) det var inte lätt ska jag säga:/ snön är ju svintung nu när den är blöt med :(
Sen har jag vart ute med hunden en sväng i slasket,bläää...
Nu på kvällen var det mys i soffan till melodifestivalen :) måste få säga att det fanns många bra med denna gången,ex...Elin Lanto,Darin,Timotej,Crucified barbara,ja tom Alcazars låt var bra =)
Men fan vad man bli besviken oxå!!! Jag menar Getty med Yeba,vad fan är det?! Trodde detta var sveriges melodifestival,hmm...men tydligen har vi hamnat i Afrika?! PINSAMT säger jag bara!!!
Men vad fan vet jag,alla tycker ju inte som mig tyvärr,haha...


Här är en bild på mina sötnosar!

Den som "spelar" kudde är Chichi,den som ligger på kudden är Jackie =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0