20100203

Denna dagen har verkligen sugit fett alltså! På jobbet har fan ingenting funkat,datorena sega,å allt annat med!
Och så detta jävla väder!!! Är man trött på det eller?! Jag är i alla fall! Ha det inte kommit nog med snö nu :-S
Undrar om man kommer till jobbet imorgon,faaast det som oroar mig mest är väl om man kommer hem!
Börjar klockan 10.30 imorgon,hoppas tåget kommer i tid.
Ska upp tidigt imorgon,ska till affären och handla,och det lär väl ta hundra åååår i denna snön;blää... :-(

Men imorgon ska jag och Simone ha lite gott med oss :-) Jag ska ha cola med mig & Simone chips,hihi...inte dåligt att äta sånt på jobbet :-P Men vi ska vara där långedag,så det är vi allt värda
;-)

Nähä kanske borde gå och lägga mig nu,klockan är ju 00.24 och hade tänkt gå upp klockan 07.00,jaja...

/God natt till er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0