2010-02-16

Hej hej allihopa !

Har inte hunnit blogga nått nu,eller egentligen ha jag väl inte orkat :-S
är så himla trött!

Igår jobbade jag 9-16.30...hände inget speciellt,när jag kom hem var jag heeelt slut,å bara latade mig resten av dagen/kvällen.

Idag började dagen med att Jocke(Min gos) rakade av sig sitt skägg som han haft,tycker han passade väldigt bra i skägg,men han tyckte det var jobbigt,å så kliade det tydligen å hade sig,så det åkte av! Men jisses vilken skillnad det blev :O Tycker om när han ha lite skäggstubb i alla fall =)

Sen så åkte vi till ÖoB innan jag började jobba,hittade inte så mycket,men jag hittade en kräm från LDB(face life) som jag allt ska prova imorgon :)
Sen så kom man till jobbet,saknade Ulle idag,hon hade fått maginfluensa så hon var hemma(tur var väl det! hehe)
Sen så var det massa gnäll från en av cheferna,fy fan jag är så satans trött på det ibland!! Tycker alltid det är en massa gnäll,aldrig så får man credit för nått man gör :/
jaja orkar inte sitta här och gnälla.
Imorgon så jobbar jag kväll,ganska skönt ändå,kan man slappna av lite bättre på förmiddan.
Nähä om man kanske skulle ta å lägga sig ?!

/Good night and sleep tight!




Krämen jag köpte idag, Face Life LdB




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0