Har en bra dag idag!

För alla er som inte vet,så är jag sjukskriven pga depression. Vet inte grunden till detta ,varför jag har fått det :( men snart ska jag till en kurator så får vi se om vi kan komma fram till något :) Går på medicin,så det gör att jag mår bättre. Annars så känner jag mig väldigt orolig och nervös,kan inte sova ordentligt om nätterna,vakna ofta med ångest. Får gråtattacker i tid och otid,bli vääääldigt irreterad för minsta lilla,och jag kan säga att det är väldigt jobbigt att ha detta! Kan inte jobba pga det,sitter ju i kundtjänst å telefonförsäljning,och det är inte alltid det gladaste jobbet,man får ta mycket skit ibland,men det är jag van vid,ha jobbat så länge med det,men nu med denna sjukdomen så är det xtra jobbigt! För jag kan inte hålla tillbaka gråten eller irritationen,å det får absolut INTE gå ut över kunden . Så därför är jag då sjukskriven,för jag kan inte jobba :(
Men idag så har jag en bra dag! :) Ska till en kollega sen & fika hos henne,& våra hundar ska leka :)
så idag,just nu känns det bra !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0